Des de l’arribada de la pandèmia causada pel coronavirus, no hem parat d’observar i de fer esment de les noves maneres de treballar que s’han hagut d’adoptar en moltes empreses però, també, dels canvis que algunes han fet pel que fa a la seva producció. Així doncs, hem vist com la SEAT ha passat a produir respiradors o bé com algunes perfumeries, com la Puig, han col·laborat en la fabricació de gels hidroalcohòlics. En alguns casos, aquest canvi ha estat circumstancial, donat, en gran part, per la necessitat de cobrir un pic de demanda puntual.
Ara bé, hi ha empreses d’altres sectors en què el canvi no ha estat opcional i, a més, es preveu que aquest procés serà llarg ja que les activitats a les quals van destinats els seus productes trigaran temps a tornar-se a fer.
Diu un proverbi japonès que el bambú que es doblega és més fort que el roure que resisteix. Flexibilitat i adaptabilitat. Vet aquí la qüestió! Dit d’una altra manera: no és més fort ni més intel·ligent qui sobreviu sinó aquell que més s'adapta als canvis. I això no ho diem nosaltres; ho diu Charles Darwin a la teoria de la selecció natural de les espècies.
Adaptar-nos, fer-nos flexibles per a continuar vivint amb actitud positiva.
Això és el que ha fet el Jaume Solsona d'Espais Expositius; ell en sap un niu de transformar conceptes en espais. Per això, ha aprofitat el bagatge professional assolit després d'anys dedicats al muntatge d'estands per a fires i exposicions per posar-lo al servei de les noves necessitats: el disseny i la producció de mampares per a espais comercials o d'atenció al client.
El Jaume ha aconseguit adaptar-se als canvis, sí, però sense perdre l'essència: a Espais Expositius s'hi continua transformant conceptes en espais.
Trobaràs totes les solucions que et pot oferir aquesta empresa al seu lloc web.